قبل از هر چیز اجازه دهید تا خودم را معرفی نمایم. من کینگ کمالی قهرمان مسابقیه ملی دسته سنگین وزن NPC سال 1999 هستم . سی دو سال دارم. با قدی در حدود 177 سانتی متر . در رقابت ها با وزنی در حدود 111 کیلو شرکت می کنم . موهایم سیاه براق و چشم ها یم به رنگ قهوه ای است. در شهر تهران پایتخت ایران به دنیا آمده ام . دارای مدرک لیسانس فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه جورج میسون هستم و با رتبه عالی فارغ التحصیل شده ام. من به عنوان یک پرورش اندام کار حرفه ای در اکثر رقابت ها ی ملی و ناحیه ای ومنطقه ای به عنوان نمایش دهنده عضلات و میهمان مخصوص شرکت داشته ام. تخصص من در زمینه

(kinesiology ) و رژیم غذایی ورزشی است. من واقعا به ورزش پرورش اندام عشق می ورزم و سال ها زیادی را صرف تمرین و مطالعه این ورزش کرده ام تا بتوانم کارشناس این رشته بشوم. حتی با فراز و نشیب ها یی که در این ورزش آهنین وجود دارد فهمیده ام که شور و اشتیاق من به این ورزش بی همتا و عالی و دائما رو به افزایش است. گرچه من در IFBB یک حرفه ای تازه کار محسوب می شوم ولی طرفداران زیادی دارم وسعی می کنم تما م تلاشم را در زمینه پرورش اندام انجام دهم. این برای من تنها یک آغاز است . من نقشه های بزرگی برای IFBB دارم.

نام کامل: شهریار کمالیٍ

لقب: کینگ کماالی، مروارید ایران

شهر محل اقامت: واشنگن DC

تاریخ تولد: 9 فروردین 1351

قد: 177 سانتی متر

وزن: (خارج از رقابت ها)138.5کیلو

(قبل از رقا بت ) 112.5کیلو



رنگ مو : مشکی

رنگ چشم : قهوه ای

میزان تحصیلات: لیسانس رشته فیزیولوژی

ورزشی از دانشکاه جورج میسون

شغل : پرورش اندام کار حرفه ای IFBB

سرگرمی : خوردن ،خوابیدن ،اینترنت

آرزوی آینده: آقای المپیا

سایز های بدن :

دور سینه : 147.3سانتی متر

دور بازو: 53.3 سانتی متر

دور کمر: 81.2 سانتی متر

ران : 76.2 سانتی متر

بهترین قسمت بدن : پشت

نتا یج رقابت ها :

مستر المپیا 2002 - نفر هفدهم

مستر المپیا 2001 - نفر دهم

آرنولد کلاسیک 2001- نفر چهار

مرد آهنین 2001 – نفر سوم

رقا بت ها ی ملی دسته سنگین وزن C . P .N سا ل 1999 – نفر ا ول

رقا بت ها ی ملی دسته سنگین وزن C . P .N سا ل 1998 – نفر سوم

رقا بت ها ی ملی دسته سنگین وزن C . P .N سا ل 1997- مشترکا نفر هفتم

رقابت دسته سنگین وزن مردان N .P . C Golds Gym classic سال 1997 – نفر اول

رقا بت ها ی ملی دسته سنگین وزن C . P .N سا ل 1996 – مشترکا نفر دهم

رقابت های نوجوانان دانشکاه ها د سته سنگین وزن N .P .C سال 1994 – نفر اول

جام نوجوانان ویرجینیا N .P.C سال 1991 – نفر او


 

sized 648x486 and weights 50KB.
 
 














sized 648x486 and weights 46KB.

sized 648x486 and weights 60KB.


sized 648x486 and weights 56KB.
 
نظر یادتون نره
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد