حجم به شرط چاقو

 حجم به شرط چاقو و استروئیدهای حیوانی تضمینی!
در حیرتم و راه به جایی هم نمی برم این عرصه گسترده و فراخ اندام سازی و پرورش اندام چه عرصه گهر بار و عجب خیزی است یا بهتر بگویم چه عرصه گهر بار و شگفتی سازی شده است که حتی از داروهایی همانند کورتون ها که افزایش ولو بی کیفیت و سراسر آب وزن و حجم در فهرست عوارض جانبی این داروهاست هم در نمی گذرد و با آغوش باز از آن استقبال می کند.
زمانی که برای اولین بار از ورود دارویی به نام کورتون و دگزامتازون و انواع و اقسام داروهای کورتونی به عرصه فراماکولوژی پرورش اندام خبر دادند در مورد صحت و سقم آنچه که تاکنون درباره کورتون ها در ذهن داشتم واقعا شک کردم!
گفتم نکند شاید اثراتی همچون پروتئین سازی و تشدید رشد و افزایش سطح انرژی و از این قبیل اثرات در فهرست اثرات مثبت این دسته از داروها باشد و من نمی دانم و یا فراموش کرده باشم!
ولی وقتی به منابع رجوع کردم دریغ از حتی یک گرم سنتز پروتئین در اثر مصرف طولانی مدت و حتی افسار گسیخته این دسته از داروها!
تنهایی اثری که می توانستم به عنوان دلیل استقبال پرورش اندام سبک ممد کول و جعفر بازو از این دسته از داروها یافته و به آن دل خوش کنم افزایش شدید و مخرب احتباس آب در بدن است که اولا به افزایش بی رویه وزن و ثانیا به باد کردن بی نظیر و مثال زدنی بدن و افزایش بی کیفیت حجم ختم می شود!
بر خلاف آنچه که امروز در بین عموم جا افتاده است و برخی از خواص نیز از این باور سخیف برای پیشبرد مقاصد کورتون فروشی و برای به ثمر رساندن اعجازهای سبک ممد کولی و جغفر بازویی خود بهره می گیرند این حجم نیست که در سلسله قوانین پرورش اندام تقدس دارد بلکه کیفیت نیز در این میان مسئله ای قابل تامل بوده است!
اما چه می توان کرد همانگونه که در برخی موارد تا بخواهند معنی شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» را به یک عده تفهیم کنند آمار خانوار از مرز 28 و نیم راس نیز رد می شود در این مورد نیز تا ما بخواهیم کیفیت را برای برخی ها معنی کرده و تفاوت افزایش وزن و افزایش حجم ناشی از تشدید پروتئین سازی در بدن با تجمع آب زاید ناشی از بستن بدن به سیل کورتون ها را تشریح کنیم با استفاده های افسار گسیخته از کورتون از مرز 120 کیلوگرم هم رد شده و یکی دو مورد جشن حجم و وزن هم گرفته است!
در تشریح انواع بدنسازی ایرانی گفتیم که بر سه نوع است و یک نوع از این سه نوع نیز دسته بشکه های بی سر و تهی بودند که تاکنون از صدقه سر تناژ چربی زایدی که در سرتاسر بدن و در حوالی کمر و شکم و باسن داشته و در تمام طول عمر خود در حسرت نمایان شدن یک خط از هزاران خطوط بدنسازان استاندارد مانده اند یک بار هم در انظار عموم لخت نشده اند و به اجرای فیگور از زیر کاپشن و لباس هم رضایت داده اند!
مصرف دارویی همانند کورتون و دگزامتازون و امثالهم که کاری به جز احتباس شدید آب در بدن که در اغلب موارد با برافروختگی شدید صورت و کبودی زنگ پوست و خرخر شبانه و خرناس و جوش های قرمز رنگ غیر عفونی پوست همراه است نمی کنند شاید برای این دسته از افراد که اصولا کاری با کیفیت ندارند و با حجم ولو زنانه و بی کیفیت هم کارشان راه می افتد قابل قبول و حتی قابل تقدیر باشد ولی اگر به کیفیت می اندیشید و اگر نمی خواهید چنین عوارض نافرمی را تجربه کنید و مهم تر از همه اگر نمی خواهید پس از قطع مصرف دارو عزادار حجم پفکی و بالن مانند از دست رفته باشید دست کم دور کورتون ها را خط قرمز بکشید!
در میان انبوه جماعتی که به حرفه پرورش بدن و ساختن اندام در حد تیم ملی! مشغول بوده و در این لابلا هم دارو تناول فرموده و گاه و بیگاه و به صورت سرخود و یا به تجویز ممد کول و جعفر بازو سوزن می زنند کم نیستند افرادی که چیزی در مورد ماهیت دارویی که خورده و یا تزریق می کنند نمی دانند و حتی گاه از ممنوعه بودن و یا نبودن داروهایی که در کف دستشان نهاده شده و یا در عمق عضلات شان تزریق می شود هم بی خبرند!
عرضه کورتون به این گروه به غایت رونق داشته است چرا که اولا نمی دانند چه ملغمه ای مصرف می کنند و در ثانی تفاوت پروتئین سازی و احتباس آب را به کل نمی دانند و با دیدن عقربه ترازو که هر روز بالاتر و بالاتر می رود خشنودتر شده و یکی دو فقره تشکر هم می کنند!
دارو مصرف نکنید! اگر هم مصرف می کنید دست کم قبل از اینکه با طناب پوسیده به چاه بروید در مورد ماهیت چیزی که به نام عصاره حجم و اکسیر قرن و غیره و غیره به شما عرضه می شود تحقیقات محلی و غیر محلی بکنید تا بعدها پشیمان نشوید!
کسی که واقعا از ماهیت داروهای کورتونی خبر داشته باشد عمراً تن به مصرف این دارو برای نیل به اهداف خود در پرورش اندام بدهد ولی نگران نباشید سبک غنی و پر رونق ممد کول و جعفر بازو برای این دسته از افراد نیز آش های پخته است که روغن آن گاه از یکی دو وجب هم رد می شود!
قلابی زنی امروزه گویا صنعت روز پرورش اندام شده است و اگر نمی دانید بدانید که به غایت هم سود آور ارز آور و غیره بوده است!
ما که نان حلال می خوریم بی خود و بی جهت تصادف کرده و بی خود و بی جهت هم تا مرز ملاقات حضوری با حضرت عزرائیل هم پیش می رویم و باز در حیرتم اینان که هر ملغمه ای را به نام داروی اصل به خورد مردم داده و اینهمه فاجعه و حتی مرگ و میر خلق می کنند چگونه نفس می کشند؟!
پر کردن ویال ها و پوکه های داروهایی که به نام اصل و اوریژینال عرضه می شود از ناندرولون های داروخانه ای و تستوسترون انانتات های ایرانی که روزگاری شبیه به بمب بودند و امروزه این نمونه ها هم بی بخار شده اند معمول است ولی آش یکی دو وجب روغن با ماده اولیه کورتون که گفتیم سبک ممد کول و جعفر بازو برای کسانی که آگاهانه هرگز حاضر به مصرف کورتون مصرف نمی شوند می پزد نیز ویال های وینسترول و حتی انسولین خارجی و دیگر استروئیدهای اوریژینالی بوده است که با مواد اولیه ای متشکل از کورتون ها تولید شده و امروزه به فراوانی نیز خورد ورزشکار داده می شود.
ورزشکار از همه جا بی خبر ما با دنیایی از امید و آرزو دوره کات و دوره حجم خشک عضلانی با استفاده از وینسترول و ماسترون می رود ولی در کمال تعجب در همان چهار هفته اول با افزایش 6 کیلوگرمی وزن و با تغییر رنگ و جوش های شدید پوستی و خرخر و خرناس شبانه و کبود شدن رنگ پوست و با سایر عوارض جانبی کورتون ها رو در رو می شود!
عرصه اندام سازی که چنین است، اطلاع رسانی و آموزش و دانش عمومی هم که زیر خط فقر جهانی و آسیایی و حتی منطقه ای است، متخصصین این عرصه که جی کاتلر در نزدیک روز حادثه تماس گرفته و التماس می کند تا یکی دو چشمه از علوم خفیه از زیر زبان اساتید بی ادعای فن که امروزه سبک ممد کول و جعفر بازو را آباد کرده اند بیرون بکشد تا روی رونی کلمن را کم کند هم که هنر کنند در عوالم پیش هورمون بودن شدید و دو قبضه تریبولوس و ZMA و مضر بودن مصرف همزان کراتین و گلوتامین سیر کرده و یا در وصف پنی لالانین مقاله از خود در می کنند ولی همه این موارد به کنار چرا که بازار سوء استفاده و رنگ کردن گنجشک و امثالهم هم همچون کوره آجر پزی داغ است!
دوست صمیمی دوران جوانی! امروزه در یکی از این ارگان های فشار قوی! و سه فاز! مشغول است و هر از چند گاهی که کاسه صبرشان لبریز می شود گویا مختصر گریزی به عرصه فارماکولوژی سبک ممد کول و جعفر بازو هم می زنند!
در میان داروهایی که گاه کشف کرده و به همراه خود ممد کول و جعفر بازو ضمیمه پرونده کرده و می برند گاه نمونه هایی یافت می شود تاریخی و مثال زدنی که از صدقه سر پایین بودن اسف بار دانش عمومی به قیمت های نجومی و برای اهدافی حیرت زا که اصولا کوچک ترین همخوانی با ماهیت دارو ندارد به خورد ورزشکار نگون بخت اما بی احتیاط و ساده لوح و زود باور داده می شود!
امروزه درج تصویر گاو و گوسفند و پلنگ و ماموت و اسب و مار و غیره بر روی ویال استروئیدهایی که کمپانی تولید کننده آنها را صرفا برای مصارف انسانی تولید و عرضه می کند برای بازار گرمی و برای حیوانی جا زدن دارو، معمول است چرا که داروهای حیوانی در پرورش اندام امروز بسی محبوب تر از داروهای انسانی شده اند!
ولی گاه در میان همین داروهایی که به نام استروئیدهای حیوانی و به همراه چندین فقره قسم و تضمین عرضه می شود همانگونه که ذکر شد نمونه هایی یافت می شود در حد تیم ملی!
ویال حاوی ترکیبات آهن که اصولا برای جبران کمبود آهن حیوانات و مخصوصا حیواناتی که زایمان کرده و در حین زایمان نیز خون زیادی از دست می دهند تولید و عرضه می شود را صرفا به استناد عکس پرسنلی گاوی که بر خود دارد به عنوان استروئید قدرتمند حیوانی و به قیمت خون پدر سلطان زیمباوه به خورد ورزشکار فلک زده می دهند و چندی قبل هم که در این ستون اشاره کرده بودیم ویتامین های حیوانی که تصویر پرسنلی و خانوادگی وحوش بر خود داشت را به نام هورمون های شدید حیوانی به خورد داده بودند!
محبوبیت یافتن استروئیدهای حیوانی در پرورش اندام و در ورزشی که باید تضمیمن کننده سلامت و تندرستی باشد و امروزه خود به عنوان منشا درد و بیماری و عارضه، تغذیه کننده عمده و خرده ی بیمارستان ها و حتی سینه گورستان ها شده است و در آینده نیز اوضاع به مراتب بدتر خواهد شد دردی است استخوان سوز و معضلی است نگران کننده ولی گویا امروزه برای همه ما و بعضی ها عادی و باب روز شده است.
ولی اینکه هر ملغمه ای و هر ویال و هر آمپولی که عکس و شکل و شمایل حیوان بر خود داشته باشد را بی آنکه در مورد ماهیت آن چیزی بدانیم به عنوان هورمون حیوانی به خورد هم داده و برای هم نسخه کرده و آنها را به عنوان استروئید حیوانی پذیرفته و در عمق جان خود تزریق کنیم هیچ رقمه در هیچ منطق و مخیله ای نمی گنجد!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد